donderdag 23 februari 2017

Laure @ wildvanstof



Als de Laure werd gelanceerd, wist ik onmiddellijk dat dit "oostersgetint "patroontje ideaal zou zijn voor mijn dochter van 6! 
Ik koos voor de qipao kraag met een "cap sleeve" en een dropwaist dress. 


Ik maakte een 128 en die valt zeker ruim genoeg. 
(pssst de katoenen stofjes zijn ook nog niet gewassen, shame on me! )


De 2 bloemenstofjes, ( witte bloem op blauw en witte tulpen op groen) te vinden in de webshop, zijn een niet voor de handliggende combinatie. Maar daar houden we wel een beetje van  :) 

Ik gebruikte  2 verschillende paspels: een lichtroze paspel boven en een donkerblauwe aan de onderzoom.



Ik maakte het zoals de foto op het patroon, maar ik zie spiegelbeelden verschijnen.  Ik moet wel toegeven dat ik de stapjes wat diagonaal lees en waarschijnlijk staat het ergens in de uitgebreide werkomschrijving vermeld. 







stofjes en benodigdheden: soldeur - wildvanstof
patroon Laure van straightgrain 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten